8. 5. 2014

Nesmrtelné



Nesmrtelné kousky které by neměli chybět v letním šatníku každé ženy!

1. Pruhované tričko
Coco Chanel, Audrey Hepburn, BB, Marilyn Monroe... Všechny ho nosily. A věděli proč. Je to kousek který nikdy nevyjde z módy. Bavíme se o tom s modrými pruhy. Dobře vypadá s čímkoliv. S koženým křivákem, džiskou, s capri kalhoty ať už červené, bílé nebo tmavě modré barvy. Se zlatými i stříbrnými doplňky. Se slamákem ale i klasickým černým kloboukem. Osobně úplně nejvíc miluji v kombinaci s červenou na nehtech a rtech. Střih není důležitý, může to být klasické tričko, tílko. Já preferuji to s delším rukávem.

                                                                                                               
                                                                                                           

2. Bílé capri kalhoty
Nejlépe ty s vyšším pasem, samozřejmě podle typu postavy. Pokud máte plnější boky jako já a cítíte se lépe v tmavších barvách tak můžete klidně šáhnout po tmavě modrých nebo v klasické černé barvě.
Kotník je jedno z nejvíc sexy míst na těle, tak proč ho schovávat.
                                                                             

3. Kecky
Tyto klasické kecky proslavila už v 50 letech Audrey Hepburn. V dnešní době se nabízí velký výběr barevných kombinací. Já bych nejradši šáhla po těch bílých, ale pro mě je to nepraktická barva. Nestárnoucí jsou také Conversky. Určitě by neměli chybět v letním botníku každé ženy či dívky, je to klasický jednoduchý tvar který se hodí ke všemu, a nejlépe už k zmiňovaným capri kalhotám.

                                

4. Černé bikiny
Další klasický kousek. Černá je nesmrtelná, a sluší snad každému. Kombinovat se dá skoro s čímkoliv a když si v ní pořídíte kvalitní bikiny tak vám vydrží nejedno léto. Nejlepší investice!

             

5. Slamák
Čím větší tím lepší, jestli se v něm necítíte tak se přestaňte ostýchat. Ochrání vás před sluncem a navíc je to dost  stylová záležitost. Ke všem zmiňovaným nesmrtelnostem ho můžete (musíte) nosit! Já ten můj už mám, pořídila jsem ho v Zaře za pár korun a hodlám ho nosit neustále a ke všemu.



                                           PS: Nezapomínejte nosit červenou, a to na nehtech a rtech!



                                                              BLOGLOVIN / FACEBOOK







1 komentář:

  1. Super článok :) Mne sa z toho najviac páčia tie ´kecky´ capri nohavice a pruhované tričko. A rovno hneď aj dohromady. Určite pozri aj k nám na give away, možno ťa zaujme :)

    OdpovědětVymazat